پيرواني: فجرسپاسي تيم پيشکسوتان نيست
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

پيرواني: فجرسپاسي تيم پيشکسوتان نيست


سرمربي تيم فوتبال فجرسپاسي شيراز با تاکيد بر اينکه فرهاد مجيدي، علي کريمي و... هم مسن بوده اما جزو نفرات تاثيرگذار تيم خود محسوب مي‌شوند، گفت: تيم فجر مسن نيست و اينکه بگويند تيم پيشکسوتان وارد زمين مي‌شود، را قبول ندارم.


غلامحسين پيرواني با اشاره به وضعيت تيم فوتبال فجرسپاسي شيراز ضمن بيان مطلب فوق افزود: پيروزي در بازي نخست بسيار مهم است اما هيچکس مقصر باخت در اولين بازي فجر نيست، به غير از من که سرمربي تيم فجر سپاسي شيراز هستم.

به گزارش مهر ، وي در ادامه به انتقاداتي که از بالا بودن سن بازيکنان تيم فجرسپاسي مطرح شده، اينگونه پاسخ داد: ميانگين سني تيم ما مناسب است، امروز "سيامک کوهنور" متولد سال 62 است و ديگر بازيکنان نيز اگر کمتر نباشد بيشتر نيستند، بنا بر اين چه دليلي دارد که بگوئيم اين تيم فجر تيم پيشکسوتان است.

سرمربي تيم فوتبال فجرسپاسي شيراز با اشاره به اينکه اکثر بازيکناني را که در فصل جاري جذب شده‌اند به تيم فجر تعلق دارند، يادآور شد: "صبري"، "کوهنور"، "معدنچي" و... بازيکنان قبلي فجر بودند که پس از مدتي جدايي به اين تيم بازگشته اند. قبل از جذب همين بازيکنان نيز از آنها تست گرفته شد و از لحاظ جسماني و بازي مورد تاييد کادر فني قرار دارند.

پيرواني با بيان اينکه امروز در ليگ فوتبال بازيکنان با سابقه اقدام به گلزني و نجات تيم‌هاي خود از باخت مي‌کنند، خاطرنشان کرد: مگر "فرهاد مجيدي"، "علي کريمي" و.... مسن نيستند اما شما ببينيد با چنين نيرويي وارد زمين شده و باعث برد تيم‌هاي خود مي‌شوند.

وي در ادامه يادآور شد: کدام تيم بازيکن سازي مي‌کند و يا از بازيکنان جوان استفاده مي‌کنند که برخي از افراد تيم ما را مورد نقد قرار مي‌دهند. تيم فجرسپاسي شيراز از دهه‌هاي گذشته همواره از تيم‌هاي بازيکن‌ساز فوتبال ايران بوده است و به طور حتم اين روند نيز ادامه خواهد داشت.

سرمربي تيم فوتبال فجرسپاسي شيراز با بيان اينکه از انتقادهاي سازنده دلگير نمي‌شود، گفت: هر اندازه که انتقادهاي سازنده مطرح شود، باعث موفقيت بيشتر خواهد شد. اگر کسي انتقادي را مطرح مي‌کند، بايد راهکار را نيز ارايه کند زيرا به طور حتم استفاده از خرد جمعي باعث موفقيت در کار مي‌شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: سه شنبه 8 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!